Cookies na stránkách PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

„Lidé jsou Váš největší kapitál.“ P. F. Drucker

profimen@profimen.cz, +420+420 495 512 582

Jak provádět výběr zaměstnanců, aneb Kompetenční pohovor

Kompetenční pohovorŘešíte často výběr nových kolegů, zaměstnanců?
Používáte kompetenční pohled, pracujete s kompetencemi?
Používáte behaviorální přístup k výběru?
Pokud Vás uvedená tématika zaujala, zveme Vás na seminář.

  • Kategorie:Nabídka vzdělávání
  • Značka: OK015
  • Obor: Personalistika a lidské zdroje, Manažerské pozice, vedoucí místa,...
  • Region: Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
  • Místo: Hradec Králové
  • Charakteristika kurzu: Cílem semináře je seznámení s metodami výběru zaměstnanců, správný postup a jednotlivé kroky, které jsou podstatné pro úspěšnou realizaci výběru.
  • Cenové podmínky: 5.400,- Kč / os. bez DPH (cena vč. 21% DPH činí 6.534,- Kč)
  • Časový rozsah: 2 dny ( v době 9,00 - 16,00 hodin)
  • Způsob realizace: Dvoudenní seminář - worshop - pro max. 15 účastníků
  • Stav: termín konání 15. - 16.3.2018

Program  semináře:

 

  1. Jak optimálně nastavit postupy výběru nových zaměstnanců.
  2. Co jsou kompetence a kompetenční modely  - návaznost na výběr, na firemní kulturu a strategii
  3. Jak číst strukturovaný životopis - z různých pohledů. 
  4. Zásady efektivní komunikace (verbální a neverbální komunikace) při rozhovoru.
  5. Základní typy otázek pro výběrový pohovor.
  6. Behaviorální interwiev - Jak poznávat lidi, jak nahlédnout do lidí 
  7. Sebereflexe - důležitá kompetence.
  8. Pár zajímavostí z psychodiagnostiky a grafologie - jaké jsou možnosti optimalizace výběru
  9. Výměna zkušeností.

Ing. Vladimír Pozdníček - jako spolumajitel PROFI-MEN, s. r. o. řídí již více než 23 let veškeré aktivity společnosti a osobně se podílí na realizaci a dodávce poradenských služeb v celém rozsahu moderního řízení lidských zdrojů. Po celou dobu působení společnosti se věnuje výběru zaměstnaců do klíčových rolí, se specilaizací na manažerské,  IT a technické profese. Jako konzultant se aktivně podílel na řadě personálních auditů, tvorbě systémů hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců a dalších projektech, včetně řízení vlastních grantových projektů společnosti. Těžištěm poradenských služeb je poskytovat komplexní a kvalitní podporu pro zefektivnění systémů řízení společností a budování systémů moderního personálního řízení. Certifikovaný personální manažer (Klub personalistů České republiky). Aktivně se jako člen People Management Forum účastní odborných akcí a exchange meetingů v oblasti nejnovějších trendů a metod moderního personálního řízení. Řídí vzdělávací aktivity společnosti a je certifikovaným lektorem ve vzdělávání dospělých (Univerzita Hradec Králové). Lektorské činnosti se věnuje více než 15 let.

PHDr. Miroslava Němečková - externí psycholog a grafolog společnosti PROFI-MEN, s.r.o., členka asociace psychologů, 35 let práce v oboru psychodiagnostiky dospělých a dětí.
 

Hradec Králové - školící prostory v sídle společnosti.

Kontaktní údaje

Organizuje:

Ing. Vladimír PozdníčekProfesionál na LinkedIn
pozdnicek@profimen.cz
495 512 582, 602 114 770

Máte-li dotaz, neváhejte se nás zeptat.

Položky označené * jsou povinné.

Doporučte toto pracovní místo nebo vzdělávácí kurz vašemu známému.

Položky označené * jsou povinné.