Facebook a Linkedin chytře? Další sociální sítě a jak na ně?
Chcete získat ucelený pohled na sociální sítě v rámci využití v marketingu a personálním marketingu?
- Kategorie:Nabídka vzdělávání
- Značka: FB&LI
- Obor: Školení, trénink, vzdělávání, Personalistika a lidské zdroje, Marketing, reklama, public relations
- Region: Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
- Místo: Hradec Králové
- Charakteristika kurzu: jednodenní seminář pro maximálně 12 osob
- Cenové podmínky: 2.990 Kč bez DPH
- Časový rozsah: 1 den
- Způsob realizace: v době 9:00 - 16:00, prezence od 8:30
- Stav: další termín konání bude upřesněn, dle zájmu
Linkedin a Facebook chytře?
Další sociální sítě a jak na ně?
Ať už je vašim cílem rozšiřování povědomí o vaší značce, zvýšení prodejů, remarketing, nebo budování komunity, LinkedIn a Facebook jsou pro Vás skvělými marketingovými nástroji, protože lidé v ČR na sociálních sítích tráví v průměru až 60 minut denně. Pracovat na Facebooku a LinkedInu je jednodušší, než si myslíte. A co využití dalších sociálních sítí - na to se podíváme.
Ještě před 2 lety byla přítomnost na Facebooku a LinkedInu pro většinu firem volitelnou možností. Dnes lidé sociální sítě používají denně, stejně jako email nebo telefon. A chytré firmy toho dokáži využít. Zařadíte se mezi ně?
Zjistěte, jak na to a jak vše vyhodnotit a měřit, ať nevyhazujete peníze oknem.
LinkedIn a Facebook neustále vyvíjí a představuje nové nástroje a funkcionality, které vám pomohou právě k naplnění těchto cílů. I s těmi vás seznámíme.
Pár slov lektorky:
"Za jeden den se dozvíte, co jiní zjišťují roky. Když jsem já začínala, tak žádný podobný kurz nebyl a tak jsem si vše zkoušela sama s chybami, které mě stály desetitisíce. Vy je dělat nemusíte. Nebo tedy, alespoň ne úplně všechny."
Co se naučíte na semináři?
- Vybrat správnou strategii pro váš byznys.
- Optimalizovat vaše webové stránky pro Facebook, LinkedIn.
- Správně nastavit a ovládat vaši firemní stránku jak na Facebooku a LinkedInu.
- Vytvářet obsahový plán.
- Pracovat se statistikami v rámci měření cílů.
- Pracovat s reklamními nástroji (Správce reklam, Power Editor).
- Vytvářet, optimalizovat a vyhodnocovat reklamní kampaně.
- Využívat jednotlivé typy reklam (dynamické, multiproduktové, odkazy atd.).
- Používat pokročilé nástroje (Audience Insights, Okruhy uživatelů, Konverzní pixely).
Pro koho je kurz určen:
- Podnikatele s malými i velkými projekty.
- Podnikatele, kteří se chtějí pustit do reklamy a komunikace na sociálních sítích.
- HR specialisty a personalisty - pro využití v HR.
Ing. Veronika Lencová, MBA
Charismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka. Ráda vymýšlí a realizuje on-line strategie a vzdělávací programy.
Školí myšlenkové mapy, tréninky paměti, rychlé čtení, storytelling, time management metodou GTD. V korporátní sféře pak procesní, strategický i change management, controlling, finanční analýzu.
Semináře sestavené na míru klientovi dokáže propojit s výkonovým koučováním a/nebo NLP (neurolingvistickým programováním).
Vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGE L Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer.
Vystudovala řadu škol: Jihočeská universita, ESMA, Praha/Barcelona, EPI - Evropský polytechnický institut, IPFM - Institute for Industrial and Financial Management v současné době studuji VŠE Jindřichův Hradec.
Je autorkou těchto knih:
- Myšlenkové mapy v pěti krocích,
- 50 odstínů investic,
- Kaizen,
- 11 kroků, kterými posunete firmu výš.
Hradec Králové - školící prostory v sídle společnosti PROFI-MEN, s. r. o.