Cookies na stránkách PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

„Lidé jsou Váš největší kapitál.“ P. F. Drucker

profimen@profimen.cz, +420+420 495 512 582

Facebook a Linkedin chytře? Další sociální sítě a jak na ně?

Chcete získat ucelený pohled na sociální sítě  v rámci využití v marketingu a personálním marketingu?

  • Kategorie:Nabídka vzdělávání
  • Značka: FB&LI
  • Obor: Školení, trénink, vzdělávání, Personalistika a lidské zdroje, Marketing, reklama, public relations
  • Region: Pardubický kraj, Královéhradecký kraj
  • Místo: Hradec Králové
  • Charakteristika kurzu: jednodenní seminář pro maximálně 12 osob
  • Cenové podmínky: 2.990 Kč bez DPH
  • Časový rozsah: 1 den
  • Způsob realizace: v době 9:00 - 16:00, prezence od 8:30
  • Stav: další termín konání bude upřesněn, dle zájmu

Linkedin a Facebook chytře?
Další sociální sítě a jak na ně?

Ať už je vašim cílem rozšiřování povědomí o vaší značce, zvýšení prodejů, remarketing, nebo budování komunity,  LinkedIn a Facebook jsou pro Vás skvělými marketingovými nástroji, protože lidé v ČR na sociálních sítích tráví v průměru až 60 minut denně. Pracovat na Facebooku a LinkedInu je jednodušší, než si myslíte. A co využití dalších sociálních sítí - na to se podíváme.

Ještě před 2 lety byla přítomnost na Facebooku a LinkedInu pro většinu firem volitelnou možností. Dnes lidé sociální sítě používají denně, stejně jako email nebo telefon. A chytré firmy toho dokáži využít. Zařadíte se mezi ně?

Zjistěte, jak na to a jak vše vyhodnotit a měřit, ať nevyhazujete peníze oknem.

LinkedIn a Facebook neustále vyvíjí a představuje nové nástroje a funkcionality, které vám pomohou právě k naplnění těchto cílů. I s těmi vás seznámíme.

Pár slov lektorky: 
"Za jeden den se dozvíte, co jiní zjišťují roky. Když jsem já začínala, tak žádný podobný kurz nebyl a tak jsem si vše zkoušela sama s chybami, které mě stály desetitisíce. Vy je dělat nemusíte. Nebo tedy, alespoň ne úplně všechny."

 Co se naučíte na semináři?

  1. Vybrat správnou strategii pro váš byznys.
  2. Optimalizovat vaše webové stránky pro Facebook, LinkedIn.
  3. Správně nastavit a ovládat vaši firemní stránku jak na Facebooku a LinkedInu.
  4. Vytvářet obsahový plán.
  5. Pracovat se statistikami v rámci měření cílů.
  6. Pracovat s reklamními nástroji (Správce reklam, Power Editor).
  7. Vytvářet, optimalizovat a vyhodnocovat reklamní kampaně.
  8. Využívat jednotlivé typy reklam (dynamické, multiproduktové, odkazy atd.).
  9. Používat pokročilé nástroje (Audience Insights, Okruhy uživatelů, Konverzní pixely).

Pro koho je kurz určen:

  1. Podnikatele s malými i velkými projekty.
  2. Podnikatele, kteří se chtějí pustit do reklamy a komunikace na sociálních sítích.
  3. HR specialisty a personalisty - pro využití v HR.

Ing. Veronika Lencová, MBA

Lektorka Veronika LencováCharismatická lektorka, profesionální koučka, spisovatelka. Ráda vymýšlí a realizuje on-line strategie a vzdělávací programy. 
Školí myšlenkové mapy, tréninky paměti, rychlé čtení, storytelling, time management metodou GTD. V korporátní sféře pak procesní, strategický i change management, controlling, finanční analýzu. 
Semináře sestavené na míru klientovi dokáže propojit s výkonovým koučováním a/nebo NLP (neurolingvistickým programováním). 

Vychází ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, pracovala jako finanční ředitelka a konsultantka pro SAP: A.Poettinger, ENGE L Strojírenská finanční ředitelka a konsultantka SAPU, BMD System haus Steyer. 

Vystudovala řadu škol: Jihočeská universita, ESMA, Praha/Barcelona, EPI - Evropský polytechnický institut, IPFM - Institute for Industrial and Financial Management v současné době studuji VŠE Jindřichův Hradec.

Je autorkou těchto knih: 

  1. Myšlenkové mapy v pěti krocích,
  2. 50 odstínů investic,
  3. Kaizen,
  4. 11 kroků, kterými posunete firmu výš.

Hradec Králové - školící prostory v sídle společnosti PROFI-MEN, s. r. o.

Organizuje:

Ing. Vladimír Pozdníček

Profesionál na LinkedInpozdnicek@profimen.cz
495 512 582

Máte-li dotaz, neváhejte se nás zeptat.

Položky označené * jsou povinné.

Doporučte toto pracovní místo nebo vzdělávácí kurz vašemu známému.

Položky označené * jsou povinné.