Cookies na stránkách PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

„Lidé jsou Váš největší kapitál.“ P. F. Drucker

profimen@profimen.cz, +420+420 495 512 582

Akademie personálního řízení

!!! NOVINKA NA TRHU VZDĚLÁVÁNÍ !!

Akademie moderního personálního řízení

"AKADEMIE MODERNÍHO PERSONÁLNÍHO ŘÍZENÍ" - pátý běh - zimní

www.akademie-hr.cz

 - vzdělávací program má vlastní webový portál

 Sledovat také na LinkedIn: Akademie HR

 Nabízíme Vám desetidenní (5x2dny) vzdělávací program pro personalisty, jako komplexní a systematický pohled na moderní personální řízení.

Další běh programu plánujeme na leden - květen 2017.

(termíny uvádíme  na webu AHR)

JAKÁ JE PŘIDANÁ HODNOTA?

Jde komplexní a systematický pohled na  celé  moderní  personální řízení,  jako  strategický základ  pro  plnění  vize  a  úspěšný  rozvoj  organizace.  Účastníci  si odnášejí především ucelený pohled na HR, priority doby,  nové trendy a příklady řešení. Významným prvkem je řešení případových studií, diskuse nad tématy s výměnou zkušeností, sdílení know-how navzájem a s lektory, trénink s využitím  audiovizuální techniky  a mnoho dalších aktivit.
A samozřejmě si účastníci odnáší nové teoretické  a praktické znalosti a dovednosti.

 Jedná se o vzdělávací program s kombinací prezenční a distanční formy vzdělávání

( 5 x 2 dny + cca 20-40 hodin e-learningové podpory),  program je rozdělen do 5 modulů:

1. Modul - Strategická role moderního personálního řízení (útvaru HR)

  1. personální vize a strategie,
  2. útvar HR jako partner pro Top management,
  3. role personalisty, plánování LZ,
  4. optimalizace organizační struktury, 
  5. management změny, plán, proces změny, aktéři změny.

2. Modul - Procesy a činnosti HR, kompetence

  1. personální procesy a činnosti - aktuální vymezení,
  2. personalistika v systémech kvality,
  3. kompetence, kompetenční modely,
  4. popisy pracovních pozic, redesign pracovních pozic.

3. Modul - Metody a nástroje výběru zaměstnanců personální marketing

  1. výběr zaměstnanců, kompetenční pohovor,
  2. behaviorální interwiev (včetně nácviku),
  3. assessment/development centrum (AC/DC),
  4. psychodiagnostika, komplexní & typy testů,
  5. využití různých typologií pro práci personalisty.

4. Modul - Systematické hodnocení, odměňování a motivace zaměstnanců, hodnocení účinnosti HR

  1. systémy hodnocení, odměňování a motivace zaměstnanců,
  2. hodnocení zaměstnanců jako manažerský nástroj,
  3. vedení lidí, leadership,
  4. personální audit - metodika provedení, přínosy,
  5. personální (HR) controlling, benchmarking,
  6. SW podpora personálních procesů a činností,

5. Modul - Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, firemní kultura

  1. analýza potřeb, zdroje, tvorba plánu vzdělávání,
  2. rozvoj lidských zdrojů & talent management,
  3. metody a formy vzdělávání,
  4. programy adaptace, kariérní plán,
  5. hodnocení úspěšnosti vzdělávání (metody, přístupy)
  6. podpora vedoucích a klíčových zaměstnanců (koučování, 360°ZV),
  7. firemní kultura, její typy a prostředky, kodex chování zaměstnanců,
  8. aktuální změny v pracovně právní oblasti.

Doplnění:

Moduly zahrnují také řešení případových studií, individuální zadání úkolů, týmové  aktivity, tréning s využitím audiovizuální techniky a výměnu zkušeností.
Dále je program doplněn o  cca  40  hodin  práce v e-lerningovém prostředí MOODLE s podporou tutorů.

KOMU JE PROGRAM URČEN:

  1. HR manažerům,
  2. HR generalistům,
  3. HR specialistům,
  4. samostatným personalistům a personálním manažerům.

JAKÉ JSOU POUŽITY FORMY VZDĚLÁVÁNÍ:

Prezenční - 5 x 2 dny workshop, vždy jeden v měsíci, seminární forma  (teoretické pohledy, praktické řešení úkolů a případových studií, trénink, diskuse, výměna zkušeností).
Distanční - cca 20-40 hodin e-learningové podpory v systému MOODLE rozdělené cíleně
mezi dílčí témata (doplňující studijní materiály, řešení úkolů a zadání, diskuse, týmové
úkoly, testy pro ověření znalostí - vše s podporou tutorů). Nutné je připojení na internet.
Vzhledem k prezenční formě je maximální možný počet účastníků 12 osob. 

MOŽNOST PŘIHLÁŠENÍ:

Přihlásit se můžete na webu nebo můžete zaslat přihlášku mailem.

V případě zájmu otevřeme vzdělávací program také v Praze nebo v Brně - svůj zájem můžete projevit v naší nabídce -  viz naše nabídka vzdělávání.

 

 

Anketa

Jste muž/ žena?
Vaše organizace má?
Máte ve Vaší organizaci zavedené systematické vzdělávání?
Vzdělávají se také Vaši personalisté?
Pokud ano, kolik dní se za rok mohou vzdělávat?
Kolik procent z výše uvedeného zabírá interní vzdělávání?
Jakým tématům se Vaši personalisté ve vzdělávání věnují?
Využíváte Národní soustavu kvalifikací?
Využijte slevy

Pokud nám uvedete mailovou adresu, poskytneme Vám 20% slevu na vybraný vzdělávací program.